2016. április 17., vasárnap

Állatorvosis tortaverseny

Nemrég került megrendezésre az állatorvosi egyetemen -ahová én is járok- az 'Equus napok' nevű rendezvénysorozat, amelyen egy tortaverseny is szerepelt a programok között. Én ezzel a kutya-koponyás tortával indultam, amin a fej főbb artériás erei láthatóak. A torta fehér unidec masszával van burkolva, a díszítés pedig piros és fekete dekormasszával készült. Belül három kakaós piskótalap van, közöttük párizsi krém rétegek és házi meggypálinkába áztatott aszalt meggy-szemek.

Dobogós helyezést ugyan nem értem el, de nem bánom, mert jó kis kihívás volt elkészíteni úgy ezt a tortát, hogy anatómiailag is stimmeljen nagyjából! :) Az pedig külön öröm volt, hogy a dékán Úr is megnézte a tortát, majd beazonosította rajta az ereket! Az már kevésbé tetszett, amikor elkezdett kikérdezni, hogy mondjam latinul azt, amelyikre éppen rámutat... :D

Gondoltam Nektek is megmutatom a művemet! :)
Puszi, Dóri




1 megjegyzés: