2016. szeptember 1., csütörtök

The Cake Factory

A következő bejegyzésben a 'The Cake Factory' blogot és íróját Esztit szeretném a figyelmetekbe ajánlani, akinek munkásságát szerintem mindenképpen érdemes követni, hiszen rengeteg jó receptet és dekorációs tippet tanulhatunk meg tőle. :)
Eszti alapvetően nem erre a pályára készült, de miután az egyetem miatt Budapestre került rájött, hogy a konyhában tud igazán kikapcsolódni. Egy a youtube-on talált recept és annak sikere után döntött úgy, hogy valóban a sütéssel szeretne foglalkozni. Létrehozta a saját sütis blogját, jelenleg pedig cukrásznak tanul.
Az alábbi interjúban mesél Nektek a blog létrejöttéről, a cukrász képzésről, a kedvenc süteményeiről és a jövőre vonatkozó terveiről is! :)


Megtaláljátok a blogot itt vagy pedig facebookon itt ! :)



 Mikor kezdtél el blogolni és miért?
          Mindig érdekelt a blogolás, de valahogy sosem találtam meg a témát amiről szívesen írnék. Aztán 4 éve megsütöttem az első olyan komolyabb tortámat, rájöttem hogy én ezt nagyon szeretem csinálni, és így ez a kettő összejött, kitaláltam a blog nevét, és elkezdtem írni. Korábban semmiről sem tudtam elképzelni hogy ki merném tenni közösségi oldalakra, de erre még büszke is vagyok, szóval ez is jelzi hogy ez nekem való. :)

  Hogyan jött a cukrász képzés ötlete?
        Én pont fordítva voltam mint Te. Felvettek az egyetemre, nagyon utáltam, nem találtam a helyem, tudtam hogy ezzel nem szeretnék foglalkozni. Körülbelül ezzel egy időben kezdtem el komolyabban sütögetni, rájöttem hogy mennyire leköt, megnyugtat az egész, és úgy gondoltam, akkor mért ne foglalkoznék ezzel, mint szakmával. Persze nem egyszerű egyetem mellett még erre is időt szánni, de szerintem ha valamire akarod hogy legyen, akkor lesz is időd. És ráadásul a helyemet is úgy érzem megtaláltam, így már nem annyira utálatos tevékenység az egyetemi dolgokkal foglalkozni.

  Mi a kedvenc süteményed és miért?
         Hú, rengeteg süteményt szeretek, nekem nagyon fontos az, hogy valami ne csak szép, hanem finom is legyen. Ha mégis választanom kéne, akkor talán egy jó csokis-mogyorós tortát vagy Dobos tortát választanék, csak mert nagyon nagy csokirajongó vagyok. :)

• Van olyan sütemény amit még nem kóstoltál/készítettél, de szívesen kipróbálnád?
        Mivel most kezdtem egy éve a cukrászképzést, most ismerkedtem meg jobban a klasszikus süteményekkel, szóval rengeteg olyan van amit még nem csináltam de nagyon szeretnék (például francia krémes, amiről kevés elképzelésem volt hogy készül). Illetve a bonbon készítést is nagyon várom már a suliban, otthon készítettem egy-kétszer, de az azért nem volt annyira profi. Olyan most nem jut eszembe amit még nem kóstoltam és nagyon ismert, de különleges süteményeket mindig szívesen kipróbálok.

• Mi jellemzi a stílusodat a sütés terén?
         Szeretem ötvözni a hagyományost az újjal, új ízeket kipróbálni, de azért van a tarsolyomban rengeteg jó recept a klasszikus ízekre is. Nemrégiben elkezdtem ismerkedni a francia stílussal, az nagyon tetszik, nagyon könnyed, és elegáns, szóval most ezt szeretném jobban megtanulni.

  Milyen süteményeket készítesz a legszívesebben?
          Olyanokat, amikről tudom hogy mindenki szereti, nagy mosollyal az arcukon fogadják. Nagyon szeretek szülinapi tortákat csinálni, akár formatortákat, akár klasszikus tortákat, és az a kedvenc részem mikor átadom az ünnepeltnek. Mindig izgulok, de megfizethetetlen hogy ennyire örülnek valaminek amit én csináltam. :)

• Vannak a jövőre vonatkozóan terveid a bloggal, a cukrászkodással kapcsolatban?
         A bloggal nincsenek kiforrott terveim, szeretném sokáig írni, nagyon jó visszanézni mennyivel többet tudok például most mint egy éve. Szeretném kicsit tovább is vinni a blogot csak a receptek leírásánál, de nem lövöm le a poént. :) A cukrászattal mindenképpen, ezzel szeretnék foglalkozni, rengeteg ötletem van arra is ha esetleg egyszer csomó év múlva lenne egy műhelyem/cukrászdám milyen lenne az, nyilván ez a legnagyobb álmom nekem is, és azért szeretnék dolgozni, hogy ez megvalósulhasson. :)

Végül pedig következzen egy fotó-válogatás a szebbnél-szebb tortáiról és süteményeiről! :)













Ha pedig tetszett ez a bejegyzés és az itt látott sütemények, akkor mindenképpen látogassatok el Eszti blogjára a thecake-factory.blogspot.hu-ra, ahol még számos recept vár Rátok! 
Valamint lájkoljátok a blog facebook oldalát is, hogy ne maradjatok le egyetlen egy bejegyzésről sem! :)

Puszi, Dóri








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése