2016. július 15., péntek

Öszibarackos túrópite

A alábbi recept mondhatni már "jó barátom", rengetegszer elkészítettem és ha rendszeres olvasói vagytok a blognak, akkor itt is találkozhattatok vele, csak éppen egy bazsalikomos-epres változatban. Maga a recept Takács Nórától származik, aki egyik videójában készítette el és a 'Túrós dallam' fantázianevet adta a sütinek. Én azért szeretem nagyon, mert negyed óra alatt össze lehet dobni, kb. ennyi idő alatt meg is sül, bármilyen gyümölccsel elkészíthető, ami csak van otthon, tökéletes a hűtőben árválkodó, lejáratához vészesen közeledő túró felhasználásához, nem tartalmaz lisztet így gluténérzékenyek is bátran fogyaszthatják, egy kis cukorhelyettesítővel pedig diétás édességként is megállja a helyét.
Már is túl sokat beszéltem, próbáljátok ki és majd meglátjátok milyen jó! ;)



Hozzávalók:
  • 500g túró
  • 2 egész tojás
  • 5 evőkanál tejföl
  • egy csomag vaníliás pudingpor
  • 2 csomag vaníliás cukor
  • 100g kristálycukor
  • fél citrom reszelt héja
  • néhány szem barack a tetejére

Elkészítés:
A tetejére kerülő gyümölcs kivételével mindent kikeverek egy tálban, majd a masszát egy sütőpapírral bélelt formába öntöm. Az barackokat felszeletelem és szépen a pite tetejére pakolom. 180fokra előmelegített, légkeveréses sütőben fél óra alatt szép aranybarnára sül.

Puszi, Dóri 






2 megjegyzés:

  1. Nem tudok eleget sütni belőle,olyan finom.Megsütöttem már málnával,szederrel és meggyel is,mindenhogy isteni!Köszönöm a receptet!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ízlik és tetszik a recept! :) Puszi, Dóri

      Törlés