2014. július 9., szerda

No.1

Sziasztok, sok szeretettel üdvözlök mindenkit a blogomon! :) Ez az első poszt amolyan ismerkedős, bemutatkozós, terveket felvázolgatós bejegyzés lesz...





"Dóri vagyok, 19 éves és szeretek sütni."
Már évek óta rajongok a sütésért és a cukrászatért, s míg ez kisebb koromban annyiban merült ki, hogy Nigellát néztem a tévében, addig néhány éve a gyakorlatban is próbálkozom. A családban igazából senki sem az a megszállott sütögetős, egyedül anyukám az, aki ha ideje engedi készít valamit a régi családi receptek alapján. Így elsősorban az otthoniaknak kezdtem sütni, majd amikor egy-egy recept átkerült a 'már jól bevált' kategóriába a barátaimat is megleptem velük. Óriási sikere volt a csokis kekszemnek, a muffinjaimnak, de a legnagyobb elismerést kétségtelenül a brownie-m aratta. Az elmúlt időszakban a sulis kötelezettségek miatt szinte egyáltalán nem sütöttem és már alig vártam, hogy ha azokkal végzek munkához láthassak. Elhatároztam, hogy kidolgozom és tökéletesítem a saját alapreceptjeimet és, hogy elkészítek egy csomó új, már régóta várt süteményt is. Ahogy ezt elkezdtem rájöttem, hogy szükségem van egy helyre ahol összegyűjthetem a recepteket, képeket így jött a blog ötlete. Az, hogy így ezeket még másokkal is megoszthatom már csak hab a tortán! (ha-ha-ha...)
Még nagyon új vagyok ebben a blogolós dologban, de majd igyekszem, ígérem! Remélem, hogy tetszeni fognak a receptjeim, a bejegyzéseim és esetleg ti is kipróbáljátok őket!

Ui.: Holnap érkezik az első recept! :)
Puszi, Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése